Forum www.philosophiaupjp2.fora.pl Strona Główna www.philosophiaupjp2.fora.pl
Forum Filozoficzne UPJP2
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

" study co-author Jennifer Kaminski said. "However

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.philosophiaupjp2.fora.pl Strona Główna -> Dla kandydatów
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cheapbag214s




Dołączył: 27 Cze 2013
Posty: 19304
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: England

PostWysłany: Nie 19:39, 01 Gru 2013    Temat postu: " study co-author Jennifer Kaminski said. "However

Study: Attractive visuals in textbooks may not best teach the lesson
COLUMBUS, Ohio, May 8 () -- Adding attractive visuals to a textbook lesson to get children's interest can actually make it harder for them to learn, Ohio State University researchers say.Researchers found 6- to 8-year-old children best learned how to read simple bar graphs when the graphs were plain and a single color, whereas children who were taught using graphs with images like shoes or flowers on the bars didn't learn the lesson as well and sometimes tried counting the images rather than relying on the relative height of the bars, a university release reported Wednesday."Graphs with pictures may be more visually appealing and engaging to children than those without pictures," study co-author Jennifer Kaminski said. "However, engagement in the task does not guarantee that children are focusing their attention on the information and procedures they need to learn. Instead,[url=http://www.zhongtiancaizhi.com/]christian louboutin sale[/url], they may be focusing on superficial features."The study findings could apply beyond learning bar graphs and mathematics, the researchers said."When designing instructional material,[url=http://www.zhongtiancaizhi.com/?p=80]Christian Louboutin Outlet[/url], we need to consider children's developing ability to focus their attention and make sure that the material helps them focus on the right things," Kaminski said."Any unnecessary visual information may distract children from the very procedures we want them to learn."


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.philosophiaupjp2.fora.pl Strona Główna -> Dla kandydatów Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin